Chiefcatering.pl

FAQ

Pytania dotyczące składania zamówień:

1. P:

Czy muszę płacić podatek obrotowy?

O: Nie, na naszej stronie nie ma podatku od sprzedaży.
2. P:

Jakie są akceptowane metody płatności?

O: Akceptujemy Visa , MasterCard, Western Union, Przelew bankowy.
3. P:

Czy akceptujesz zamówienia międzynarodowe?

O:

Tak, akceptujemy lub z Australii, Belgii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Grecji, Grenlandii, Hongkongu, Irlandii, Japonii, Korei, Luksemburga, Malezji, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Tajwanu, Wielkiej Brytanii i Stany Zjednoczone bezpośrednio przez naszą stronę internetową. Jeśli Twojego kraju lub obszaru nie ma na liście, skontaktuj się z nami. Możemy wysłać Twoje zamówienie prawie w każde miejsce na świecie.

4. P:

Czy mogę zapłacić przez telefon ?

O:

Przepraszamy, obecnie nie przyjmujemy żadnych płatności przez telefon. Odwiedź naszą stronę internetową, aby wybrać swoje ulubione produkty i dokończyć płatność online.

5. P:

Czy mój płatność w Twojej witrynie jest bezpieczna?

O:

Wszystkie płatności online są bezpieczne i zabezpieczone. Nasza strona internetowa stworzyła bezpieczne środowisko transakcyjne. Stosowany przez nas system zamówień jest standardem branżowym technologii szyfrowania — w celu ochrony prywatnych informacji zarejestrowanych na naszej stronie. System szyfrowania zapewnia bezpieczeństwo i spokój, gdy przeglądarka i sieć lokalna obsługują szyfrowane transmisje danych.

6. P:

Co mam zrobić, jeśli podczas płatności kartą kredytową pojawia się błąd?

O:

Jeśli próbujesz płacić za pomocą karty kredytowej jako metody płatności, ale otrzymujesz błąd, wróć i umieść ponowne zamówienie, Twoje poprzednie zamówienia złożone bez płatności powinny zostać anulowane w ciągu 24 godzin. Skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, aby sprawdzić, czy Twoja karta ma dobrą opinię, jeśli trzy lub więcej zamówień nie zostało zrealizowanych, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

7. P:

Co by się stało, gdyby moje zamówienie nie zostało zrealizowane, ale moja karta kredytowa została obciążona?

O:

Jeśli nie otrzymałeś numeru potwierdzenia zamówienia w ciągu 24-48 godzin, Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane. Jeśli Twoja karta kredytowa zostanie obciążona za nieudane zamówienie, zwrócimy środki na Twoje konto karty kredytowej. Zwrot pieniędzy pojawi się na koncie Twojej karty kredytowej w ciągu 24-48 godzin, w zależności od czasu przetwarzania Twojej karty kredytowej. Wszystkie udane zamówienia, które otrzymają numer potwierdzenia zamówienia, zostaną obciążone, gdy przedmiot zostanie wysłany z naszego magazynu.

8. P:

Co mogę zrobić, jeśli nie mogę pomyślnie złożyć zamówienia online?

O:

Jeśli napotkasz ten problem, spróbuj wykonać następujące czynności: Najpierw wyczyść pliki cookie, uruchom ponownie przeglądarkę, wyłącz zaporę sieciową, a następnie spróbuj ponownie. Po drugie, jeśli problem będzie się powtarzał, zmień inny komputer lub inną przeglądarkę internetową, np. Firefox, a następnie spróbuj. Lub możesz spróbować zalogować się po kilku godzinach. Na koniec, jeśli powyższe kroki nie działają, możesz się z nami skontaktować.


Pytania dotyczące przetwarzania zamówień:

1. P:

Czy wszystkie Twoje produkty są w magazynie?

O:

Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie nasze produkty wymienione na stronie internetowej są dostępne . Ale czasami niektóre przedmioty mogą być niesprawne z powodu dużego popytu. Jeśli odbierzesz przedmiot i zapłacisz za niego, ale z jakiegokolwiek powodu nie jest on dostępny, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i zaproponujemy wybór innego podobnego przedmiotu lub niezwłocznie dokonamy zwrotu na Twoje konto.

2. P:

Czy mogę zmienić zamówienie po obciążeniu mojej karty kredytowej?

O:

Informujemy, że po złożeniu i przetworzeniu zamówienia , trudno jest dokonać modyfikacji i anulowania. Jeśli chcesz zmienić zamówienie, kliknij przycisk skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby dostosować się do Twojej sytuacji. Ale po wysłaniu zamówienia nie można go zmienić ani anulować.

3. P:

Czy mogę anulować zamówienie?

O:

Należy zażądać anulowania przed wysłaniem przedmiotu. Zazwyczaj realizujemy zamówienie w ciągu 24 godzin, a przedmiot wysyłamy w ciągu 24-48 godzin. Po wysłaniu przedmiotu zamówienia nie można anulować.

4. P:

Jak anulować zamówienie?

O:

Proszę skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przez e-mail w ciągu 24 godzin od zakupu. Informujemy jednak, że czasami towar wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, w zależności od czasu złożenia zamówienia – im bliżej czasu odbioru przesyłki (przez firmy kurierskie), tym szybciej towar zostanie wysłany .

5. P:

Jakie są opcje wysyłki i ramy czasowe dostawy dla zamówień złożonych w tej witrynie?

O:

Czas dostawy zależy w Twojej lokalizacji, zamówionych przedmiotach. Zazwyczaj zorganizujemy wysyłkę w ciągu 24 godzin po rozliczeniu płatności. Istnieje kilka metod wysyłki. Aby uzyskać więcej informacji o wysyłce, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

6. P:

Jak mogę śledzić moje zamówienie ?

O:

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia, przechodząc bezpośrednio do linków dostarczonych przez naszą obsługę klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pamiętaj, że powinieneś mieć numer zamówienia i adres e-mail, aby śledzić status zamówienia. Numer śledzenia wyślemy do Ciebie e-mailem. Należy pamiętać, że strona internetowa przewoźnika może nie aktualizować na czas ewidencji i statusu przesyłki.

7. P:

Co mam zrobić, jeśli moje zamówienie nigdy nie dotarło?

O:

Upewnij się, że wszystkie Twoje zamówienia zostały już wysłane. Jeśli Twoje zamówienie wyświetla przesyłkę na stronie śledzenia została wysłana i nie otrzymasz jej w ciągu 2 tygodni; skontaktuj się z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy.


Pytania dotyczące obsługi posprzedażnej:

1. P:

Jak zwrócić produkt zakupiony w tej witrynie?

O:

Projektujemy nasze produkty, aby zapewnić jakość i wydajność w aktywnym życiu naszych klientów. Podobnie myślimy o obsłudze klienta. Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić przedmiot, chętnie to zrobimy.

Przedmioty można zwrócić w celu zwrotu pieniędzy lub wymiany z dowolnego powodu w ciągu 60 dni od daty zakupu.

Zastrzeżenie prawa:

Ta witryna zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Zwrotach i zwrotach; Polityka wymiany. Szczególne okoliczności mogą wymagać partnerstwa z korporacyjnymi partnerami biznesowymi. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

2. P:

: Ile czasu zajmie przetworzyć wymianę lub zwrot pieniędzy?

O:

Całkowity czas składa się z dwóch części. Pierwsza część to czas przetwarzania. Jest to czas, od którego wystąpiła Twoja prośba o wymianę lub zwrot pieniędzy, plus nasza procedura przetwarzania. Druga część to rzeczywisty czas wysyłki. Jest to czas potrzebny na wymianę i ponowne dostarczenie paczki.

3. P:

Czy będę musiał uiścić dodatkową opłatę za wymianę lub zwrot pieniędzy?

O:

To zależy. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z przedmiotu, ale wada nie jest spowodowana przez nas, powinieneś zapłacić za wysyłkę i opłatę za ponowną wysyłkę za wymianę przedmiotu. Jeśli poprosisz o zwrot pieniędzy, początkowa wysyłka nie podlega zwrotowi. Ale jeśli faktyczny dowód, że wina została spowodowana przez nas, wzięlibyśmy pełną odpowiedzialność i nie pobieralibyśmy żadnych dodatkowych opłat.